Monday, December 1, 2014

Ugyintezesek

Meg mindig Magyarorszagon. 
Felhivtam a foiskolat, es kikertem a felvett tantargyak forditasat angol nyelven. Hatha hasznos lesz kint. Felvilagositottak, hogy ezt Oklevel mellekletnek hivjak, es 14 500Ft-ert cserebe kiallitjak nekem, amit a Neptunon kell befizetni. Itt kertem egy kis segitseget, mivel nekem sosem volt Neptun accountom. Kaptam usernevet/jelszot, es bankkartyaval itt szepen be is tudtam fizetni a penzt. Par hetre ra elkeszitettek, es egy eleg szep, szalaggal es pecsettel ellatott A4-es meretu 2x8 oldalas dokumentumot kaptam magyar es angol nyelven. Gyakorlatilag olyasmi mint a leckekonyv. Igy meg mindig olcsobb lett, mintha fordito irodaba vittem volna :)
Felhivtam a zongoraszalont, akiktol 4 eve vettuk a pianinomat, hogy visszavennek-e, mert kulfoldre koltozunk. Szerencsere visszavettek hamar, igaz nyomott aron, de ez most nem szamit. Nagyon rendesek voltak, el is szallitottak profi modon. Hianyzik, rossz erzes volt megvalni tole.


Utanakerdeztem a vizuminterview elotti orvosi vizsgalat ervenyessegere is. Kicsit kinos lenne, ha mikor belepunk az USA-ba, akkor derulne ki, hogy mar lejart. Szerencsere mind az immihelp oldal, mind pedig a vizsgalatokat vegzo doktorno is megerositette, hogy a vizsgalatoktol szamitva 1 evig ervenyes. Igy siman benne vagyunk ebben a korlatban.

Elkezdtem osszepakolni az 1 hetes utra Peter motoros cuccait, amire neki Qatarban majd szuksege lesz. Kihasznaljuk alaposan, hogy a QA-el 2 nagy becsekkolt csomagot lehet magunkkal vinni :) 


Mult het hetvegen volt itt a faluban veszelyes hulladek gyujtes es lomtalanitas, igy megszabadulhattam nehany elraktarozott dologtol, es ami kulon jo volt, hogy csak ide a sarokra kellett kihordani oket.



Elkezdtem keresgelni macskaszallito dobozt is Joconak. Fedelzetre nem vihetem, mert ugye 8kg csak maga a macska. A Fressnapf-ban egy nagyon kedves elado segitett nekem, engedte hogy lefotozzam a kivalasztott ketrecet. Eloszor mindenkepp megbeszelnem a legitarsasaggal, hogy tuti elfogadjak e. 67.5x51x47cm, leszerelheto kerekei is vannak, az ara is turheto (16ezer Ft), szoval tokeletes lenne. 




Tegnap elszallitottuk az akvariumot hugomekhoz. A szomszed segitett, nelkule nehezen ment volna :) Szerencsere egyben megerkezett, bar en mire hazaertem, hulla faradt voltam. A Suzukimat telepakoltam viragokkal, es azokat is elszallitottam Juditekhoz. Mostmar borzasztoan ures a nappali igy pianino es akvarium nelkul. Meg a visszhangot is hallani :(




Mar csak 1 het van az utazasig, Magdival megbeszeltuk, hogy kivisz a repterre. Lesz ket nagy borondom :) Vasarnap delutan eljottek, es elvittek a bicikliket. Lassan, de urul a garazs is. 

Reggel itt volt Jorge, es elvitte az Astrat, amit Peter nekik adott, hogy addig is hasznaljak mig o nincs itt.Tegnap volt egy telefonos interview-m, ami egesz jol sikerult, es megbeszeltuk, hogy lesz folytatasa a szakmai resszel is. Ettol nagyon felek, es mar egy ideje tanulok is ra.

No comments:

Post a Comment