Saturday, December 27, 2014

SSN



Hugom ferjenek unokatestverenek a cimet adtuk meg a sargaboritek leadasakor. Yeny irt nekem nemreg, hogy megerkezett az SSC-m :D Kertem, hogy postazza le Jutkaekhoz, aki nagyon kedves volt es megengedte. En pedig gyorsan irtam levelet a leendo munkahelyemre, hogy megvan a szamom. 
Mostmar csak azon izgulok, hogy rendben megerkezzen Jutkaekhoz.

Megvolt az utolso napom a munkahelyemen. Nagyon rossz volt ugy kilepni az ajton hogy tudtam, tobbet mar nem johetek ide :( Mar most hianyoznak a kollegaim.

Voltam a T-mobile-nal es modositottam az elofizus szerzodesemet Dominosra, mivel egy par honapig meg szeretnem megtartani kint a magyar telefont.

Elinteztem Vacon a hatosagi allatorvosi papirt is, ingyen kiadtak, es raadasul meg ingyen is parkoltam a belvarosban, aminek kulon orultem. Az utazas elott 2 nappal a macska megkapta a kullancs es bolhairtast, illetve fereghajtast, es ezek is bekerultek az Allatutlevelbe. Kapott egy gyogynovenyes nyugtato tablettat, amit 6 nappal az utazas elott el kellett kezdjen szedni. Eddig nem vettem eszre hogy nyugodtabb lenne, de majd kiderul az uton.
A macskaszallito dobozt kibeleltem ujsagpapirral, illetve alulra beraktam egy melegebb szormet is, hogy alulrol majd ne fazzon meg.
Az ut miatt egyre idegesebb vagyok, es elkezdtem a pakolast is. Sajnos sehogy sem tudom bepakolni 2 nagy taskaba azokat a dolgokat amiket szerettem volna kivinni, ugyhogy most nagyban szelektalok, mi fontosabb.
Gyorsan osszefoglalva kb ennyi tortent mostanaban, mar csak 1 nap van hatra es utazom.



No comments:

Post a Comment